október 07, 2012

Magamról

Nos hát mit is mondjak magamról... 18 éves vagyok, a fegyencedzést 2012 március 23. kezdtem. Eleinte még ebook formájában volt meg a könyv, de azóta már beszereztem tradicionális papír formában (megjegyezném, csak a papíros változatban tudtam végig olvasni a könyvet). Az első edzésem előtt már egyből vezettem is egy txtbe a tervet, hogy mit hogy csinálok . Terv nélkül elég laposnak érezném a dolgot, tehát mindenképp vezess egy edzésnaplót, mivel elég kockának érzem magam, nekem ez olyan mint egy szerepjáték amibe szinteket kell lépnem, tehát én elég jól beleélem magam az edzésekbe. Persze az első edzésen minden lépést kipróbáltam, felmértem mégis mennyire tápos vagyok (és kiderült hogy tényleg tápos vok)

Eddig egyetlen egy hetet edzőhetet hagytam ki egy csúnya betegség miatt, aminek a mai napig nem örülök.

A súlyom 86 kg, a test magasságom pedig 186 CM. Kicsit kövérkének érzem magam, de mint ahogy egyik ismert figura mondaná "nem kövér vagyok, hanem erős csontozatú". Én is úgy érzem, hogy ez az állítás igaz rám, hisz tényleg kurva nagy vagyok :D

Előképzettségeimről annyit, hogy kiskoromba fociztam, csatár majd kapus poszton( általános iskola 8.-ig az iskolai csapatba) tehát ez a képzettség nem sokat segített a gyakorlatokban, maximum annyit, hogy a combomat rohadt erősnek érzem. Középiskolai első évembe bátyámmal (aki jelenleg kondizik), elkezdtünk kick/thai boxra járni. Fél évig toltuk, és ez idő alatt hihetetlenül nagy fittségre, állóképességre tettem szert. Mondanom sem kell, hogy versenysúlyomból vesztettem 6-7 kilogrammot. Tehát eltűnt az arcomról a pufiság. Ugye itt követelmény volt a fekvőtámasz és a lábemelés, tehát akkoriban azért dolgoztattam az izmaimat rendesen.


A kick box szünet után kezdődött a 2-3 éves lappangós korszakom, amikor semmilyen sportot nem űztem szabadidőmben, persze iskolába volt tesi óra, de az egyenlő volt a nullával, a kilóim is vissza csúsztak. Itt értem el a 94kg-s versenysúlyomat


A 4. osztályba lépésemkor változtattam az addigi poshadt tápos életemen. (félre értés ne essék, gyenge nem voltam, paraszt erő mindig volt bennem, köszönhetően a sok favágásnak) Tehát elkezdtem otthon edzeni súlyzókkal, figyeltem az étrendemre, és megint elkezdtem járni ~1-2 hónapig kickboxolni, aminek köszönhetően ledobtam 10 kg-t (1 hónap alatt). Jött a sikerélmény meg a miegymás.


A kickbox járás után rendszertelenül otthon edzettgettem, de annak nem láttam sok hasznát. 2012 Október végén elkezdtem járni Aikidora ami ugyan nem fizikai edzés, de heti 2 edzésen rendszeresen elfáradok. Mihelyt halottam a fegyencedzésről azonnal belevágtam, és űzöm rendületlenül :)

Most jelenleg, megtudom csinálni a szabályos egylábas guggolást, köszönhetően annak, hogy kickboxon nagyon sokat nyújtottunk, úgyhogy 2. edző hónapban már tudtam remegés küszködés nélkül egylábas guggolásokat csinálni.
A híd hátra feléhez is elég erős, és nyúlékony a gerincem. ( Persze még nem mertem lemenni, de már csak hátra kéne tennem a kezemet és lenn lennék)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése